woensdag 2 mei 2018

de E-opsteker / (-: opsteker

Ik bied (naast bespiegelingen) altijd ook graag concrete, energetisch dynamisch volledig natuurlijke echt werkende simpele low/no-cost (voor jezelf en de samenle ving) alternatieven.

En dus rolde er uit mijn fabriekje vanmorgen een echt werkend prototype van de E-opsteker / C-: opsteker:

Waarschuwing: zeeeer aanstekelijk!


Het werd ingegeven doordat ik een mooi aansprekend meerstemmig voorbeeld van ‘blowing in de wind’ in koorzang bij de blog tekst van gisteren wilde voegen en…. die vond ik niet.

Ik vond eigenlijk alleen maar behoorlijk monotone, dorre veeeeeeel te lang slepende voorbeelden, waar maar erg weinig geur of smaak aan zat. ( bless them)
Tja…

Dus stapt ik vanmorgen maar even echt in mijn dirigentenrol ( om heel concrete aanwijzingen over ht arrangement te geven).
Ik maakte vanmorgen in mijn KOOR-productie-ruimte,  even een versie met mijn innerlijke koor uit het hiernamaals.

(He, 2 mei is na 1 mei…. Die truc kan iedereen toepassen! Je hoeft niet per se eerst je stinkende best te doen om te bespoedigen dat je DOOD gaat…. om snel het resultaat van het ‘heerlijke hiernamaals’ te bereiken!)

Het is een hybride filter-product.
Volstrekt natuurlijk, bio-logisch dynamisch gegroeid, met als enig bekende bijwerking dat je er op hoog tempo  high van wordt en (enorm snel) totaal verslaafd aan kunt raken.
Dat komt…... ik zeg het er maar meteen expliciet bij… omdat het  ‘pure levensvreugde’in een enorm hoge dosis, supergeconcentreerd, bevat.
Een paar seconden jezelf blootstellen aan dit product is al bijna dodelijk ( grappig),.
Het werkt zelfs zo aanstekelijk, dat de kans groot is dat je het middel zelf ook gaat toepassen en je de hele rest van de dag onder invloed ervan blijft!
Het beste effect wordt bereikt door met de stokjes aan je beide handen, zelf echt heel regelmatig een af-tik geluid voort te brengen.

Dan kun je de ‘knip’ ook in je vingers houden.. want je hoeft dit product helemaal niet te kopen.
Je hebt (deze opsteker zelf al in handen!
Hoe verder je alle gaten in je hele lijf ‘open zet’,( ja, al je chakra’s en al je zintuigen)  hoe meer het ‘galmt’ en resoneert.. hoe beter en aanstekelijker het werkt…

Vooral de (D.)  'TRUMP' ((Eng).    aan het begin en eind) is (nobelprijswaardig!).. internationaal hilarisch grappig.

Maar wel 140 bpm he… ( beats per minute!)…..
  • En wel in een majeur toonsoort he, je hart gaat sneller slaan van plezier, je humeur en menselijke potentie groeit.
  • Niet in een mineure tooonsoort, je hart gaat sneller slaan van angst, je humeur wordt zuur en je menselijke potentie daalt.

Een stuk minder ‘Kermen’….( een flinke teug ‘Kermit’)


En uiteraard zijn er altijd ‘baasjes’ die vanaf het balkon toekijken naar wat jij presteert als je echt lekker in je vel zit en vinden dat ‘it sucks’.
Dat hoort bij de (Muppet-) show, zie het als ‘grappig’ en geef ze een (klein) rolletje in je show.


‘Waar sta ik nou eigenlijk in die hele tabaks en andere genotsmiddelenkwesties?”

Nou.. goed kijken….ik sta Pal (en Mal) voor je en ben toch niet tegen je!!!
Ook al kun je dat gevoel wel krijgen als je niet meer erg 'leuk' meedoet en maar weinig een voorbeeld neemt aan de begaafdere 'deelnemers' aan het koor.


(Dat krijg je zo, als dirigent van een koor ;-) )



Geen opmerkingen:

Een reactie posten