zaterdag 7 april 2018

semi-openlucht blogatelier



Na bijna een week virtuele afwezigheid, ben ik weer in mijn bloghoekje.
Virtueel op dezelfde stek, maar in de fysieke wereld  ben ik verhuisd en moest ik me weer zien te herverbinden.

Eerst en vooral , met mezelf.
Mijn energiehuishouding bleek wel even toe aan wat bijtanktijd.... (big time)
Hier, in een huisje op een heuvel, ver van zo ongeveer het moderne 'alles', is daarvoor all gelegenheid.
Wat heb ik een aantal dagen veel en lang geslapen!
Ik taalde de eerste dagen ook echt nauwelijks naar de computer of schrijven!
Laat me maar lekker rommelen in de tuin.... me verbinden met de natuur.
Een boekje lezen naast de houtkachel die iedere 20 minuten bijgevoerd wil/moet worden.

Na een mailtje wat ik op mijn tablet bij vrienden oppikte, begon de wens om wel weer met de p.c. te kunnen werken en vervolgens wat langere teksten dan je redelijkerwijs via een tablet kunt invoeren, ermee te kunnen mailen.... hoger op de agenda te komen.

Nu, met dank aan de buren die me de wifi code van hun internetverbinding wilden geven, kan ik op de uiterste punt van dit huisje, met het raam open, met de computer het internet gebruiken.
Wie vindt dat het er een beetje apart uitziet.. zou me eens kunnen vragen wat mijn eerste 'werkbare' idee was, om zo dicht mogelijk in de buurt van het werkbereik van de livebox van het buurhuis te zijn....

(-:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten