dinsdag 13 maart 2018

vreemde dag

Het is vandaag een vreemde dag.
De vergelijking drong zich gisteren al op van een zwangere vrouw waar de 'verlossing' op gang komt.

De 'uitgerekende datum' , dat iets 'afgelopen is' en een nieuw leven voor mij begint om te verzorgen, is al een tijd bekend.
Maar als 'het' dan (2 dagen eerder dan gepland) begint, is er 'iets' wat de boel hormonaal/energetisch overneemt/aandrijft...?
Mijn 'gewone zelf' ( ha, ha...als er al zoiets bestaat) is even ver te zoeken.
Innerlijke onrust, dadendrang, regelmatig wat 'wegpuffen'....

Ik sla er maar een slag naar dat dit erop lijkt, want met fysieke mensenbabies ter wereld brengen, heb ik (gelukkig) geen ervaring.
Een compleet nieuwe 'zelf' door een enigszins tunnelvormige tijd heen fysiek de wereld in helpen... dat doe ik niet voor het eerst.
Maar om nou te zeggen dat het 'appeltje-eitje' is?
Wwahhhh.

Ik stel me zo voor dat een vrouw ook bij d'r derde of vierde leven-gevende actie, er 'gewoon' weer doorheen moet... 'highs and lows'.
'Iets' neemt de organisatie van het hele proces over.. en dat gaat (gelukkig) vrij vaak goed.

Wat 'het' dit keer wordt?
Ja.. er zijn momenten dat ik best wel wilde dat ik alvast mijn blog posts van komende zomer zou kunnen lezen...

15.55.. terug naar de orde van het 'moment van nu'.
David is gearriveerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten