woensdag 7 maart 2018

roze roos

Wat heeft dit:
een roze plastic roos,
zomaar ergens,
gisteren,
op straat gevonden bij de start van een lange wandeling met S.



















(in godsnaam)

te maken met:

interieurfoto van een volledig op specificaties van de gebruiker gebouwde roze Rolls Royce,
die ik vandaag op internet tegenkwam














???

Dat is.. een erg lang en persoonlijk verhaal.

RR VI-KING is de samenvatting van het hele verhaal in code.
(Zie, ik kan wel ultra-korte stukjes maken!)

De enorme verrassing voor mij vandaag kwam toen bleek dat mijn naam op deze (nieuwe generatie) ontwikkeling blijkt te staan.

Soms komt het woord TOEVAL in hoofdletters echt beter tot zijn recht.
Mijn ogen vielen bijna uit hun kassen van die synchroniciteit, die leuke verassing!

(-:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten